Sabtu, 10 Januari 2015

Bagaimana mengesan perjalanan penerbangan pesawat komersial

Label :

Seandainya anda ingin mengetahui status perjalanan atau lokasi penerbangan sesuatu pesawat komersial secara langsung. Terdapat beberapa cara atau kaedah yang boleh digunakan untuk tujuan tersebut. Antaranya ialah melalui laman web seperti:


Bagaimana mengesan pesawat komersial





Anda juga mungkin meminati artikel ini : 



1. http://flightaware.com:

Segmen Happy Birthday By Syahirah Valiant

Label :

Segmen Happy Birthday
Klik banner untuk info lanjut...

10 blogger bertuah akan dimasukkan ke dalam blog list.

Tamat : 29 Januari 2015

" Ucapan buat Syahirah Valiant, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki"

Rabu, 7 Januari 2015

Tak rugi kalau cuba berniaga

Label :

               
Tahun baru mesti ada azam baru!Tidak lah. Apa yang penting kena usaha perbaiki apa yang perlu dan patut. Tak kira berapa banyak azam yang kita senaraikan kalau tak ada perancangan pun tak akan membawa apa apa perubahan.Kalau  ada perancangan tapi tak dilaksanakan dengan betul pun tak berguna.

                Secara peribadi untuk tahun 2015, satu pelan jangka panjang telah dirangka dan bakal dilaksanakan secara berperingkat. Mudah mudahan pada penghujung tahun ianya akan bakal menampakkan hasil.Dah jenuh bekerja makan gaji, bukan tak cukup tapi nak cuba buat benda lain barulah ada semangat.

               Sebelum ni sebenarnya dah berjinak jinak secara separuh masa dan sudah memperlihatkan respon yang mengalakkan. Cumanya biasa lah kalau cakap pasal bisnes sendiri semua kena buat secara perlahan lahan dan ambil masa. Risiko pasti ada tetapi itu adalah sebahagian daripada cabaran yang bakal dihadapi oleh mana mana individu dalam dunia bisnes.Pengalaman yang ada kita gunakan dengan sebaiknya, berikan perkhidmatan atau servis yang terbaik untuk pelanggan pada setiap masa barulah orang akan percaya dengan kita.

              Kalau nak menceburi bidang bisnes sendiri, lebih baik kalau ianya berdasarkan minat dan permintaan semasa. Dengan cara ini barulah perniagaan akan mempunyai jangka hayat yang lebih lama.Mulakan secara kecil kecilan untuk melihat pasaran serta membina jaringan atau rangkaian pelanggan.Bak kata pepatah "Sikit sikit lama lama jadi bukit".

              Bisnes apa yang diperkatakan?Hmmmm.......cer tengok kat bawah :





Isnin, 5 Januari 2015

Giveaway pertama blog cinta itu indah

Label :

Giveaway pertama blog

Klik banner untuk info lanjut....