Khamis, 2 Oktober 2014

Gurauan melampau sampai terbunuh

budak sekolah akibat gurauan rakan
  1. Memang melampau cara melawak..kesian kepada mangsa..

    BalasPadam
  2. sedihnya sebab sebaya anak Acik...memang betul la gurauan melampau..

    BalasPadam
  3. budak2 skrg kan?
    mintak dijaohka lah dgn ahli kelurga terdekat...

    BalasPadam
  4. no manners dan biadab, kurang ajar tu yang jadi terlebih ajar

    BalasPadam
  5. Gurauan yg melampaui batas! Klu si pembuli tu x trauma lepas kejadian ni, tatau la nak cakap! Kecian budak tu...keciak datuk dia, mesti sedih yg amat. Al-fatihah untuk arwah.

    BalasPadam
  6. Bagi yang pernah kehilangan orang tersayang tentu tahu dan faham bagaimana perasaan atuk budak nie...sedih memang sgt sedih

    BalasPadam
  7. Kesian budak tu. dah la susah. Moga budak2 yang aniaya tu insaf tak buat kat budak lain pulak

    BalasPadam
  8. terlebih melampau. mungkin bagi mereka itu satu benda yang lawak dan sekadar seronok seronok tapi kesannya.... alahai

    BalasPadam

Terima kasih di atas kesudian anda untuk menjengah ke blog ini. Semua komen akan disemak terlebih dahulu sebelum dipaparkan pada ruangan komen oleh admin. Harap maklum.

favourite category

...
test section describtion

Butang Whatsapp hanya berfungsi pada peranti smartphone